top of page
  • Writer's pictureRadu T. Ioanu

NASA, TE IUBESC!

Updated: Dec 7, 2022

NASA, te iubesc!


Te iubesc pentru că mi-ai arătat cu adevărat ce înseamnă manipularea.


Pentru că m-ai făcut să înțeleg cât de mult contează voința de a afla adevărul.


Te iubesc pentru că, atunci când eram mic, mă purtai într-o lume extraordinară. O lume care îmi tăia respirația.


Te iubesc pentru că tu mi l-ai dat pe acel om care mă captiva cu adevărat și pe care iubeam să îl urmăresc și să îl ascult. Tu mi l-ai dat pe Neil Degrasse Tyson.


NASA, te iubesc pentru că, mai tânăr și necopt fiind, puteam aduce oricând argumente ateiste bazându-mă pe tine.


Te iubesc pentru că ai contribuit extrem de mult în acele vremuri, la a mă face ateu.


Te iubesc pentru că prin a mă face să mă îndepărtez de Sursă, într-un târziu, m-ai apropiat.


NASA, te iubesc pentru că duci la nașterea atâtor atei în această lume.


Te iubesc pentru că mi-ai arătat cât de minunată este Terra de fapt.


Pentru că m-ai făcut să cred că într-o zi, voi putea ajunge pe Lună, pe Marte, poate chiar în altă galaxie.


Te iubesc pentru că minți cu nerușinare o întreagă lume. Te iubesc pentru că bilioanele de dolari luați din taxele oamenilor se folosesc în scopuri total necunoscute. Cu totul altele decât a trimite oameni pe Lună.


Te iubesc pentru că aproape o viață întreagă m-ai făcut să cred într-o știință falsă a unui Sistem Luciferic.


Wernher von Braun, te iubesc pentru că tu ai fost pionierul NASA. Te iubesc pentru că pe piatra ta de mormât, ai vrut să fie inscripționat Psalmul 19:1 "Cerurile spun slava lui Dumnezeu, și lucrarea mâinilor Lui o vestește firmamentul".


NASA, te iubesc pentru că m-ai făcut să cred că imaginile acelea extraordinare cu Planetele, Terra, Galaxiile sunt adevărate, ci nu CGI.


NASA te iubesc pentru că de când am fost un bebeluș, mi-ai dat un Glob Pământesc cu care să mă pot juca, să știu pe ce Planetă trăiesc.


Te iubesc pentru că faci tot posibilul să îi cenzurezi pe cei care vorbesc contra ta.


Te iubesc pentru că faci tot posibilul să îi ridiculizezi.


Te iubesc pentru că Youtube șterge automat comentariile referitoare la Eric Dubay.


Te iubesc pentru că mi-ai demonstrat de sute de ori că rotunjimea Pământului se poate observa.


Te iubesc pentru că nu mi-ai spus faptul că numai atunci când folosesc un aparat cu o lentilă Fish Eye, se poate observa o rotunjime.


Te iubesc pentru că ai mințit în legătură cu dimensiunea Pământului.


Te iubesc pentru că m-ai făcut ca nici măcar să nu-mi treacă prin gând faptul că Terra este un Plan al Existenței, ci nu o Planetă.


Te iubesc pentru că m-ai făcut să cred în Lucifer, numele telescopului din Vatican, unul dintre cele mai mari din lume.


Te iubesc pentru că m-ai făcut să nu pun la îndoială faptul că Marte este o planetă solidă și perfect rotundă.


Te iubesc pentru că nu mi-ai lăsat mintea să vadă că Planetele sunt Corpuri Luminoase, un fel de Câmpuri de Energie, ci nu așa cum ni le prezinți tu în desenele CGI.


Te iubesc pentru că ai trimis Tesla în spațiu. Pentru că m-ai făcut să cred că este adevărat, că acea mașină este și acum acolo.


Te iubesc pentru că m-ai făcut să cred că linia Orizontului nu este, de fapt orizontală, ci curbată.


Te iubesc pentru că m-ai făcut să nu-mi pese de Biblie.


Te iubesc pentru că m-ai făcut să-i iau în râs și în batjocură pe cei care încercau să-mi spună să fiu mai atent, să observ, să îmi ascult simțurile.


Te iubesc pentru că ai încurajat oameni din toate țările să se vaccineze din nou și din nou și din nou.


Te iubesc pentru că la conducerea Sistemului Luciferic din care faci parte, sunt oameni cu o cunoaștere ocultă vastă, gata să facă orice pentru a-și păstra puterea și controlul.


Te iubesc pentru că m-ai făcut să înțeleg faptul că înțelepciunea și cunoașterea sunt două lucruri total diferite.


Te iubesc pentru că m-ai făcut să realizez faptul că istoria lumii care ne este prezentată, este falsă, incompletă, ascunsă intenționat.


Te iubesc pentru că m-ai făcut să-mi pierd încrederea în instituțiile unui Sistem Luciferic, corupt, întunecat.


Te iubesc, pentru că, într-adevăr, mi-ai întărit credința în Isus Christos, cel care a fost crucificat.


Te iubesc pentru că am văzut că în acest sistem Luciferic și mincinos, sunt o mulțime de oameni care caută adevărul, pentru că sunt și oameni care iubesc adevărul.


Te iubesc pentru că mi-ai arătat că nu sunt singur, că suntem milioane care începem să ne dăm seama de faptul că suntem înșelați.


Te iubesc pentru că numele tău, NASA sau NASHA, în limba ebraică, înseamnă a înșela.


Te iubesc pentru că deți atâția bani și atât de multă tehnologie încât poți înșela o lume întreagă cu filmările tale din spațiu.


Te iubesc pentru că mi-ai arătat că Red Hot Chilli Papers nu glumeau când au zis în cântecul lor "Space may be the final frontier but it's made in a Hollywood basement".


Te iubesc pentru că prin știința ta Luciferică, m-ai făcut să cred că în momentul ăsta, ne învârtim cu 66,600 mile pe oră în jurul Soarelui.


Pentru că mi-ai spus că circumferința Terrei este de 600x6x6 mile nautice.


Pentru că mi-ai spus că doamna astronaut, Peggy Whitson, a stat în spațiu 666 de zile.


Te iubesc pentru că mi-ai spus că Diametrul Lunii este de 6x6x60 de mile.


Pentru că îmi spui că Cercul Arctic este situat la 66.6 N S latitudine.


Te iubesc pentru că mi-ai spus că Soarele este de 666 de ori mai luminos decât Mercur, folosind legea pătratului invers.


Te iubesc pentru că îmi spui că în momentul ăsta, oamenii din partea opusă mie trăiesc cu capul în jos.


Pentru că în momentul ăsta, cantitate enormă de apă a oceanelor stă lipită pe o sferă, din cauza Gravitației.


Nasa, te iubesc pentru că mi-ai arătat că în această lume este mult mai mult rău decât am crezut eu. Pentru că mi-ai arătat că Elitei nu îi pasă de noi.


Mi-ai arătat că noi, majoritatea societății, suntem sclavi, ființe nefolositoare, cum ne descria Yuval Noah Harari, membru al World Economic Forum.


NASA, te iubesc pentru că acum știu.


Chiar și atunci când mintea urăște,


inima trebuie să iubească.


Altă soluție


nu există.




Linkuri:

















12 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page